Sunday, February 9, 2014

Bersyukur teramat!

Ouh hai hello ! 
Ni ni nak habaq maiii.. Cheq jadi balik aritu.. Saja eh buat drama sebabak dalam blog.. Berjaya memujuk mama dalam diam.. Kahkah. No. Sebenarnya mama yang tehtibe tukar fikiran pagi tu tanya aku ni nak balik ni ajak ayen suruh drive sebab mama tak larat.. Saya berjaya.! Berjaya pujuk ayen jugak harhar. I had a blast ! Ya Allah. Bahagianyalah dapat balik kampung.. Dapat duduk makan/masak/borak reramai.. Alahai rindu dah ni... Nah gambar dua tiga keping. 

Ade gambar pon sebab sebelum balik kitorang pergi mandi manda dekat the carnival sg. Petani.. Boleh la korang cuba kalau dah ada dekat sg. Petani tu yer.. Tak mahal dan tak lah se gah sunway lagoon.. Boleh lah buat berjimba.. Hahaha alaa kalau dah semua satu family ada, dalam hutan takde apa pun best.. Tak gitu?
Rindu dah dekat semuanya! Sebab nak kumpul ramai bukan lah senang bila masing2 ada keluarga sendiri.. Terutama aku lah sebab clash dengan family sini jugak.. I'm blessed sebab diterima dalam family ni.. Yes, walaupun bukan darah daging sendiri. Bersyukur sangat..
Memang Allah sayang aku.sebab aku bukan ade satu je tapi dua family yang sayang kat aku dalam dunia. Belum kawen ni.. Haaa nampak? Heeee xD
Kalau dah kawen nanti macam mana lah yer.. Mintak2 lah dapat keluarga mertua yang memahami dan penyayang.. Amin.. *okceritamacamdahsedianakkawenje* dah boleh berhenti berangan~
Well nanti update lagi... Rajin kan update blog? Nampak sangat banyak masa terluang herher.. 
Till then,
Muchlove

No comments: