Wednesday, January 29, 2014

Nak balik kampung please !

Hari nak fefeling down gitoo.. Currently crying over nak balik kampung ayah tapi mama taknak tempuh jalan jem. Dan aku di provok secara tak sengaja oleh kakak dan abang yang balik kampung nanti. Haish dah lama tak menangis atas alasan sengal cenggini. Memang aku nak balik sangat.SANGAT! 
Dan yang paling menyayat hati, dorang siap nak buat bbq, kumpul semua satu family..siap nak buat steamboat.. Aku tak boleh berhenti menangis. Ciss !
Kalau dulu tak dapat balik mesti menangis dan telefon ayah, nanti sebak je bagitau kat ayah aku nak balik.. Nanti ayah pujuk..suruh tumpang kakLaa balik kampung sekali.. Dulu boleh lah kakLaa ade anak kecik sorang je..sekarang dah tiga..aku nak selit mana lagi. T__T dan sekrang nak call ayah sambil nangis dah malu..maklum lah dah besor herher..
Aku sedih! Sedih sebab tak dapat balik.

Mama please think again about this.. Tiket bas mesti dah habis, ina boleh drive..mama dok je sebelah.. Boleh laaaaaa :(

Ya Allah.. Dah kenapa aku cengeng sangat ni....
Malu je.. Malu tapi mahu !

No comments: