Friday, October 5, 2012

with untitled

anneonghaseyooo ~ ! hahaha dah bole berhenti menggedik.. :p Assalamualaikum semuanya.. sihat ke? awak buat ape tu? ecceeehhh ayat permulaan sms satu ketika dahulu,sangat hahaha..
aku sebenarnya agak kosong~ kosongg~ nak tulis pasal ape. ni semua sebab baca blog tadi, macam kena jangkitan, dia nak tulis jugak. tu aku !
cerita pasal life.. normal masih lagi normal.. yang tak normal bila tayar lori tercabut dan melanggar kedai aku sampai..... ok aku pon tak tahu lah nak cerita macam mana.. luckily, takde siapa kat kedai, jadi tiada kemalangan jiwa berlaku. Alhamdulillah.
ni la keadaan selepas dilanggar oleh tayar lori.
ok tutup cerita kedai. kena beli baru tempat tu, tu je. okay? haihh
ouh by the wayyyy kawan aku punya blog. yes, korang kena tengok ! wajib ! eh tak la... harus ! sebab blog dia ade resepi. serious. aku suke. korang mesti suke jugak. ni link dia.. click sini !! now now gooo!! nothing can stop you now ! haha okk baiklah.. over yang amat..
now, thats it for now. korang g bace blog kawan aku sane okay? teeeheeeee

till then,
~much love~

No comments: