Tuesday, November 2, 2010

sakit tak hati kau?

salam semua readers yang farina sayangi.. bweeekkkk!! :p

hehehehe sedar atau tidak, belum tentu farina ni ade reders kan..wahahahaha buat malu je.. lol ok ok nak tanya apa korang buat kalau benda macam ni jadi dekat korang....

situasi,
kawan lama mase sekolah dulu, yang satu kelas dengan aku dulu dan yang pernah cakap bukan2 dekat aku dulu, kali terakhir bergaul/bersembang/bercakap adalah pada tahun 2007.. ^^v
dye add aku dalam tahun ni jugak dekat facebook aku tapi tak pernah tegur secara rasmi la lepas beberapa minggu mungkin di dalam friend list facebook aku, dia dengan beraninya add boyfie aku yakni Brian.. ^^v oleh kerana Brian sayang aku tu tahu yang si 'w' ni kawan aku dan dah tentunya mutual friend ada aku makanya add si 'w' ni di approve!! ( maybe dia suka giler time ni.. f off!) ok fine! aku tak kisah pun sebenarnya.. ala add je pun tak bagi apa2 effect pun kan kan??? ok saya memang tak kisah.......la sangat! :p (aku rasa hipokrit bila tulis macam ni ahah! macam haram je!!) dah add ok lah.. but then 1 day,i'm not online yet that time making my hubby online alone for about 20 minutes maybe? (cause i was fall asleep that time) she talked to my hubby!! how dare huh right? she didn't even say hi to me but then talked to my hubby?? WTF!! my hubby called me then told me about he's chatting with my friend,name bla bla bla~ so i waked up! online and talk to her without mentioning about why talk to my hubby or whatsoever like that but yea kantoii busuk dengan aku.. so i just act cool like there's nothing happened (dalam hati rase macam nak bagi penampar je..haih =,=)

masalahnyer,
punye lah susah my hubby tu nak online sedangkan aku ni kadang lagi senang nak contact kat facebook tu, dan yang penting almost everyday aku on ym aku tak pulak dia tegur aku? dia boleh cakap dengan hubby aku je? khabar aku pun tak pernah tanye, sibuk nak cakap dengan hubby aku?? sorry to say but u act lame dear person.. tahu tak aku ni terasa hati dengan kau? siap hubby aku cerita macam mane kitorang kenal ape semua.. kau kan cakap kau tu kawan aku jadi ape masalah kau nak kena tanye kat hubby aku instead of asking me by yourself? sumpah aku pelik dengan perangai manusia sekarang ni!

ok ini cerita tentang seorang manusia je, yang buat aku rase paling polak sekarang nie.. dan yang lain jugak aku nak tanya, kenape nak add hubby aku sedangkan aku tak add pun bf korang? kalau kawan aku yang memang rapat dan tawu cerita aku dengan hubby aku, yang aku sendiri benarkan untuk hubby aku approve dalam facebook tu yela aku tak kesah, ni yang harap tahu muka je nak add hubby aku jugak ni ape cerita? cousin aku sendiri yang memang hubby aku kenal dan selalu bergurau ape semua pun tak sebok nak add hubby aku yang korang ni harap cakap hi sekali kat aku nak add hubby aku ni ape masalah?? kalau korang pon mesti korang rase pelik kan? tetibe je manusia ni nak add bf aku, ckp dengan aku sekali je tu pon tak smapai 5 minit nak add hubby aku macam dah kenal lama? kan kan?

so now, that already get approved, i don't mind but please don't act rude/lame/bitchy and etc to my hubby or even me... understand??
aku dah bagi contoh..manusia yang berperangai macam dekat atas adalah sangat tidak boleh diterima ok?

ok like this, i got a lot of friends but not all of 'em are real friends, what i mean here is even i said you are my friend but it doesn't mean you are my chums.. there are two different words with a different meaning ok? don't act like my chums when you are just my common friend,get it?

i'm not bothering your sweet loves story or your happy fine life so don't border mine or i should say, STOP BOTHERING MINE.. ok? it's very annoying!

this is why i decide to give this to you,
take this coupon for one bitch slap from me. ahah! :D


p/s: sape makan cili dia terasa pedasnyer, sape buat palat dia yang dapat penamparnye~ ok?

No comments: