Sunday, October 31, 2010

'F'tard day!


salam semua....

hari nie hari yang agak fucktard sedikit.. ahahaha agak la ann.... macam tak cukup tido but then bangun g niage dan macam terkena je aku.. amboiii korang pekerja2, kalo boleh nak lambat, lambat lagi yerr.. aku dari pagi cover sorang2... mentang2 hujan... sakit2 aku cover semua tawu takkkkk!!... sayer sangat polak =,=
balik dari kedai kena jage si kecik tu pulak... nak je aku anta balik umah bapak dye.. adess. sabar je la..
then mama bawak g bangsar dengan abg aku sekali asril sebab ade hal... aku da settle ape sume kononnyer nak makan slurpee ok la g beli skali tgh nak penuhkan cawan uhhh sekali pruusshhhh (konon bunyik air yer) splash lah wahai slurpee tu ahahaha ke baju rambut dan tempat yang berdekatan..ahahaha dengan mama that time kitorang gelak tak ingat dunie kaw! sebab bajet due2 fokus la.. ahaha sekali terpercik ko punye lah banyak..ahahaha habis rambut aku.. tp sebaik dapat cover cemerlang.. lol dapat cari tisu and kurang2 kan ais blend tu kat baju aku ape sume.. mama dengan selamber nyer tanyer aku.. ade orang nmpk ke x agak2 nyer.. and aku tgk sekeliling and yeahh!!!! spotted!! dengan selamber jugak aku jawab.. ha'ah cctv atas kepale kite je.. ahahaha lol kantoii gak ngn cctv rupe2 nyer.. pandai2 la ko mop jap g yer budak 7e.. sorry.. ta sengaje.. :p
da sampai umah teros mandi.. dah melekit da rambut aku penangan slurpee yang sedap uhh ahaha.. lepas mandi ape lagi.. macam ngantok giler je.... so aku tertido... ok.. cite macam nak habis kan?? belum lagi..malam masih mude... dalam pukol 10:25 malam.. ade orang call and aku dengan selamber nyer angkat time mengantok giler tuu...iyer suare seorang perempuan... aku pon dengan blur2 je melayan, dye tnye ni farina ke la dok mne ape lancau sume.. polak je aku.. maybe sebab aku sleepy giler so aku jwb je la... sekali dye ckp.. nk jmpe aku kat kl... eyhh mangkok ni apsal lak ann nak jmpe aku kat kl... aku pon tnye la sebab ape... dye cakap pasal brian... aku tanyer lagi.. kenape dengan brian then dye cakap.. did u know that brian now with me? (bajet nk settle down brian sape punyer) and i was like... WHAT???!!!!!!!!!!!!!!!!! terus naik suare aku time tu... dan pada mase tu jugak la... gelak macam haram jadah setan keluar dari mulutnyerr.. sumpah aku kena prank!!! kiwak betol! aku tengok screen phone rupe2nyer classmate aku pnyer keje.. memang macam haram lah ko ni.. ape lagi segale kiwakluanjingbabiwakanglancau!!! sampai untuk ko.. memang macam haram jadah pangai ko.. sakit hati aku nie... sial tol la.... macam ne la aku bole tak perasan tu suare dye and yg tak boleh bla, asal aku tak tgk screen phone tu awal2 lagi????? giler aku bengang... tu la.. ngantok2 nk jwb call lagi.. hambekk la penangan nyer.. bodo doe.. memang salah sndri jugak senanyer.. tp aku polak nie!!!! polak giler.. =,=
aku tertido balik lepas tu and...
dah, ade lagi sennyer sampai aku bangon sekarang dan tulis nie... eyh2, terima kasih bagi aku sedar dan bangon...

hidup aku agak palat ini hari.. memang polak habis... nasib la baik hubby aku layan je perangai aku nie... dok belai2 gak ahahahaha sejuk sikit hati nie.. whuahahahahaha
SAYANG HUBBY BNYAK-BANYAK~~~!!! ummwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

p/s: tape, hari ni hari aku nanti ko tunggu la..
sorry atas kate kesat dan kasar yang ade pada entry kali ini.. sayer sangat polak!

No comments: