Monday, November 15, 2010

No me siento muy bien

selamat malam~ readers!! *ala2 upin&ipin* gitu lah kan.. nak jugak upin ipin ko tuu.. :p
moge selamatlah segalenyer walau dimana anda berada~ eheh
jangan jadi macam aku.. dok depan pc dengan sekotak tisu tesco dan toblerone (aha macam sedap kan?).. semuanya gara-gara penyakit yang aku dapat secara turun temurun dari abang aku awo, ke kak ipar aku kak linda dan sampai ke aku dengan comelnyer aku dapat selsema dan ape bagai penyakit nie.. terima kasih atas kerjasama anda.. ^^v (fyi, aku buat2 senyum je nie, muke da macam mintak penampar pada 'nyata' nyer)

*lap air mata serta air hidung yang meleleh*

kedengaran sangat sedih bukan?? muehehe memang sedih, esok taknak pergi kelas.. boleeeehh??? lepas tu cuti raya,then sambung sampai hari jumaat..ahaha sebab ingat nak balik rumah mak.. bolleehhh??? boleh je la, aku malas pikir ape yang orang akan cakap, aku dah tak larat, aku perlukan kasih sayang,lol sebabnyer adelah orang tuuuuu yang aku rinduu tuuuuu, busy manjang.. so bialah aku pergi membawa diri ke rumah mak aku.. sekurang-kurangnyer, ade gak orang jage aku mase aku tak sihat ni kan? ehe... rinduu kat maaaaak, nak maaakkkk.. ngade kan aku? macam takde mama pulak la kan.. huhu... mama pon dah tak larat nak jage aku, sampai besar gini.. lol, so nak maaaakkkkkk (fyi, aku masih lagi tidur dengan mak aku kalau aku blk rumah mak eventhough mak bukan mak kandung aku,lol.. ade kau kesah? ha sayer memang anak mak,mama,ayah,abah..) ini bukan kata-kata untuk ibu mertua ok?? ahah sayer belom kawen pon lagi walaupon da simpan hasrat nak kawen..lol.. tak boleh bla!! *annoyed rupanyer perangai aku ni bile sakit*

last but not least..
Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha for All Muslims.. ^___^

ok that's about it for now, rase hilang idea dah sebabyer memang lembab pon otak aku ni time2 macam nie.. lol...
No me siento muy bien = i'm not feeling very well

No comments: