Wednesday, October 27, 2010

tolak tepi kejap boleh?


ouh ouh hello there~ ^__^

ehehe kali ni entry mix words.. seperti yang anda dapat kenal pasti sesungguhnyer blog saya mampunyai masalah adentiti language... ahaha MEMANG SESUNGGUHNYER!!
ok sila ignore itu sume tak penting since aku memang tak cukop mase kalo nak buat entry yg betol2 mengikut tatatertib.. terima kasih.. pada ketika ini aku sedang manyiapkan assignment sambil mengupdate blog.. eheee ^^Y bole siap ok macam nie.. tak bosan ^^Y ouh yer, dan sambil mendengar music juga, kalau dekat dalam class pon aku buat macam ni layan perasaan dengan dengar lagu sambil buat keje tapi tak online la sebab not allowed.. sayer ni buat graphic, kadang2 music juga memberi inspirasi .. peace! ^^Y
sungguh tidak boleh bla kata2 ku itu wakakakakaka

da lapan belas kali agaknyer aku menguap dpn pc nie.. bile tang buat keje gini lah taw! cube kalo men game.. mate macam tak boleh tutup da.. lol

tolak tepi kejap boleh? ok sebenarnyer yang aku nak tolak tepi tu adalah wish list part 2 tuu sebabnyer aku ingt nak jadikan 2 part je.. so yg kedua punyer kena la tules bagi abes wish list dan ceritanyer aku memang tak cukup mase la.....sambung pnyer sambung sekali nak tukar semua tak haru kaw?! ha hambik.. farina ni memang ubi siket suke2 je nak tukar2 semua sekali.. taw x amik banyak mase kalau nak macam tu!! ok habit la aku nie.. adesss

rindu sangat kat mak dengan ayah.. sebak je rase ni.... huhuhu rindu kat hubby pon yer jugak... memang rase macam nak nanges je nie.. adesss sebaik la assignment da siap.. tak la kang mcm haram je keje aku jadi nyer..

dah takde ape nk cakap sebab sebak dah makan diri huhuhu uwaaaaaaaaa~~ T___T

p/s: hubby, dear rindu ni sayang huhuhuhuhuhuhuhu nak hubby~~~~~

No comments: