Sunday, August 8, 2010

eyh?

hell-Ooo there~


nak citer sket, hari tu aku call Brian, okay no wonder memang slalu aku ngader call pon..ahaks.. :D okay tapi mase tu kredit aku takde so instead of that aku guna phone mama aku untuk call Brian, ok that is the first time aku gune phone mama,sumpah pas ni taknak gune dah except emergency..hoho nak taw kenape? paggilan yang aku buat tuu kejap je, hanye memakan mase selame 4 minit 34 saat (aku check kat last call duration) and nak taw how much it cost for 4minutes and 34 second? RM7.20!! again RM 7.20!! bukan 4jam yer tapi 4minit,sebabyer Brian marah aku call gune phone mama so, memang 4minit je la citernyer.. ahahaha yea Brian memang kat Canada sekarang tapi aku call number Malaysia yang Brian bawak balik sane yer.. ni 1st time aku kena teruk..aku gune number aku,ok jer macam biase, gune phone akk aku yg celcom tuu pon ok jer.. XD okay ,mama gune 'makhluk kuning yang dokk 'follow you' memanjang' tuuu.. ahahaha anda tahu bukan? aku sangat menyesal gune phone mama time tuu.. okay,memang citernyer tak gune phone mama dah pasnie... XD

okay yg ke-2 ,hari amat menyakitkan kepale aku.. bukan sebab masalah yang melanda tetapi sebab perfume sahaja! apekah??! yer, memang secara jujurnyer aku ade masalah dengan bau perfume.. bukan semua tapi seseparuh sahaje, tak semua aku boleh bau dan cakap 'ini wangi' dan tak semua aku bau dan ckp 'ini menyakitkan kepale' dan sesungguhnyer hari ni hampir semua perfume orang menyakitkan kepale aku nie..adesss.. parah.. sampai sekarang aku sakit kepale.. =,= huhuhuhu terseksa okay..

ke-3.. cerita ni memang tak pernah abes.... aku rindu Brian.. T__T hohoho memang tak pernah fade..rinduu gilerrrr.. T__T

dah abes la citer.. huhu sebak pulak.. nak raye nie.. :p

No comments: