Wednesday, August 4, 2010

balik rumah sejak break breakfast sampai break lunch XD

hey hey~~

sesungguhnyer cikgu kat giat tuu sume tengah mesyuarat membuatkan hampir keseluruhan pelajarnyer hilang..wkwkwk eyhh bukan, menggunakan masa yang terluang membuat perkara yang terbaeeekk seperti balik rumah tido (seperti aku) dan keluar beriadah bagi mereka yang lain.. wkwk..

secara jujurnya,aku baru bangun tido! kuang3~ ngantok la~~
kenapae mengantok?? sememangnyer asal ade mase terluang je aku akan mengantok (secara tak sengaja) ngehehehehe :D

and actually, i've been missing my hubby so badly....
tak same mase dye ade kat sini dengan dah balik sane.. rase jauh sangat..... :(
and bile ape2 je, aku mesti terlebih sensitif sebabnye dye jauh..aku risau rindu dan sebagainyer..huhu
kadang-kadang harap sangat hubby balik sini sayang..
dear rindu sangat2 kat hubby~ huhuhu T___T

dah! aku kena kembali ke giat,huhu
dadaaaa~~~

p/s:rindu ni tak akan hilang aku rase..RINDUNYER~~~~ T__T

No comments: