Tuesday, July 20, 2010

senyum sokmo!

salam semua readers.. ^__^

teheee :)
hari ni senyum dari telinga kanan sampai telinga kiri walaupon pagi-pagi lagi mama dah macam warden.ahaha tapi aku tak kena so, takde effect untuk aku yer.. kepade sesiape yang kena,sorry ea, tak dapek den nak nolong ea do.. kang den tolong ekau,den balik yang kono kn, baik tak payah!
ahahaha jadi oghang nogoghi la plak kn den ni.. <----- tah mcm mane tah eja..bantai!

dari mule 19 july nie...ehee yer dari pkol 12 tuu ha.. ade je kan bende wat aku happy, lagi-lagi ngn hubby..wkwkwk..
lpas tu kat kedai pon takde bende pressure.. tapi satu ni, aku rase sangat polak yer disini, customer aku lepas pandang ke hape aku taktaw la kan..dah le hari tu amoi tu bantai cakap aku ni14tahon..
14tahon weyh! PMR pon tak lepas lagi kowt.. diingatkan disini umor sayer 18 tahon ok!
dan dan pagi tadi boleh pulak pakcik tu cakap macam ni 'nie, adk sekolah sesi petang yer?'.. haiiyoooo, sesi petang budak form1 ngn form2 kowt.. apekahh??!

i want to look like 18 years old girl, not younger or older ok! exact 18!

muke tak matured ke aku nie? *sedeyh =,=*
hubby pon cakap muke dear macam budak-budak...hoho
sayang..hari ni anniversary kite kan.. ^___^ thank you for loving me hubby..*ummwaaa*

p/s: i love you mama..i love you hubby.. :D

No comments: