Friday, January 17, 2014

I'm getting older

Should i post something ? Should I ? Ermm since it's near to my birthday. 1day more to be exact. I usually post about what I want for my birthday , my wish etc. or even my preparation for my birthday. This time I'm too lazy to do so ! Hahaha no celebration. I'm not puting any effort into having one.
Ade terfikir tapi malas jugak haha. Dulik ! 😒 it's my birthday anyway.
Let's wrap this up. I don't want to know that I'm getting older.
I don't know about you but I'm feeling twenty-two! 
Hahahaha abvious sangat dah tua ! Even Aiman dah form 4, Amin finished high school. Zaza dah 5tahun, Aqeef dah nak 3 tahun. Cepatnye masa berlalu. Part aku tua je aku tak bole terima haha lol.
Rasa macam baru semalam menangis dengan mak sebab tak nak ikot Mama pindah sini. I was 5+y/o that time.. Haha ape je lah. Malu je cerita dekat orang. Well, at least memories last forever and stay fresh in my mind. Missed mak badly. 
Itu je nak tulis.. Selalu TERemo masa tulis blog.. Whyy?! Herher 
Tolong doakan saya panjang umur, murah rezeki,jodoh panjang dah sentiasa bahagia. Amiin.. Terima Kasih yang tak terhingga sebab tolong doakan. Heeee
I can't  make this entry more interesting, dasar penulis emo ! Hahahahahahahahahhahaharemm 

Till my next post,
Xoxo
P/s: tolong faham xoxo tak bermaksud saya peminat exo. Huh ! 

No comments: