Thursday, December 22, 2011

back to december

heeeyy we are running out of time for 2011 !

so lets begin..
first of all, saye masih dalam mood berjalan ok since minggu lepas.. mula2 pergi labis - rumah niesa dari 10 - 12haribulan ! memang mintak cuti kaw2 abes kat mama sebabnyer kawan saye sorang tu bertunang :D congrats sayang ~ :) dan secara rasminyer juga saya menjadi photographer pada hari itu.. ehem walaupon tak professional lagi haha thanks niesa sebab percaye saye ~ heee...best sangat tengok orang bertunang ! haha truth to be told i'm jelous ! well of course, bila pikir2 balik macam mane la nanti time aku kan.. teeeett !

14 - 15 hb plak kami family berjalan ke colmar tropicale bukit tinggi ! alaaa yang france style punye tempat tu.. i used to go there so this is my second time, or secare ringkasnyer tukang bagi ringkasan blablabla dan bagi salah jalan jugak.. wakaka saye failed ingat jalan tu.. bukan pergi selalu pon kan t.t so aku tak salah, yang penting sampai kan? haha :p

penat tak habis lagi rasenyer tapi enjoy sangat ! dah 2+ hari aku demam selsema + batuk dan siap kene cherry berry lagi haritu, tak best oka tapi layankan aje, makan je la ubat.. hari ni plak plan nak pergi ke sabak bernam nak rest2 mama cakap.. aku ikot je ! almaklum la taknak tinggal kat umah hahaha memang belom lagi nak jadi mithali kat umah ni acu haha kalo bole nk ekot je mane mama pegi even mama just pegi lepak dengan kawan die, nak jugak ! sebaek mama x bagi haha.. sangat immatured ! saye tawu dan saye tak peduli ok ! :P

rase macam banyak sangat benda jadi sampai aku tak teringat nak tules mane satu LOL ehh memang, bukan nak update awal2 kan.. haa hadap farina hadappp ! wakakaka.. nak upload gambar tapi sebab lappy akk aku ni gune IE dan aku pon malas plak nak install google chrome ke kan kalau upload jap lagi mesti hilang ni sume ni.. bukak new tab pon bole hilang so daripada aku buang mase tules balik jap lagi baek aku terus terang je ! gambar tunggulah laen hari ! annoying plak dengan IE ni haihh sabar2.. i got to go since i need to pack my stuff untuk pergi sabak bernam kejap lagi so see you guys next time ! banyak lagi nak update before masuk new year ni ! banyak kerja taw walaupon anda hanya seorang blogger ! tak caye pegi tanyer blogger laen :p

till next time,
xoxo :)

No comments: