Tuesday, May 10, 2011

2 days to go!

yeas yeas! Sarawak here i come!!! memang gila teruja sampai over tepampar jelas diwajah yang memang tak sabar tunggu hari dinanti.. chewaahh mcm kawen uuu aww #69

macam biasa lepas baca blog locked mesti sa nak uptade blog jugak! penyakit berjangkit namanya ni.. ahahahhaha anda virus kuat wahai locked! XDD

mothers day? spend some little precious time with mama degan pergi makan fish manhattan dekat seremban 2! yes sayer di selangor tapi pergi fish manhattan dekat seremban 2! macam alamanda takde je kan.. heyy suke la.!! wkwkwk
of course picture! tapi dalam laptop tu semua dan sayer tak suke laptop!

done reading a novel.. long time sejak zaman gila baca novel dulu~~ dulu~~ lama sangat dah tuu.. tahun bilah tah berhenti membaca novel tapi yang pasti sangat lama! novel yang bertajuk Juara Carta Cinta by Lynn Dayana. best! sweet sangat (♥__♥) haqiem awak buat saya tergoda tapi awak hancurkan hati saya! so saya nak haiqal jugak dan yang sememangnya hero novel tu! yes, siapa nak watak sampingan kan?! mesti nak hero! ahahhaha sesungguhnya saya terbawa dek arus membaca novel~ in 24hours! dulu aku rase aku lembab gak bab membace ni! bukan nak kena eja dulu tapi kalo orang laen ambil mase 3 hari, aku amek mase seminggu..! lambat habis.. OMG malu je keluarkan statement macam tu ! ahakx!

hati masih diliputi gula kabus yang terbawa dek kemanisan perwatakan haiqal (watak dalam novel).. aaahhhh best best!!

till then,
xoxo

No comments: