Friday, May 14, 2010

makanlah roti.. ^__^

hye awak~ [gedik ini macam]

korang na tawu ta??? semalam aku pegi kelas baking.. ala yang belajar buat kek, buat roti, buat buat buat tuu... boleh tak cakap macam tuu jew? hehe serius memang best!! semalam adalah kelas yang pertama so maksudnyer baru nak mule la kan.. tapi semalam kitorang dah blaja buat roti pizza, roti kacang, roti sosej, err roti serunding, roti mcm roti boy tuu [aq pon xtaw nme dye ape] then ade lg..aq lupe..kitorang buat muffin.. ^__^ banyak kan? hehehe berbaloi-baloi~~
senang citer, pg td breakfast [mcm lunch timing dia] aku makan roti yang aku buat semalam.. ahaha adik aku siap bawak pegi sekola lg taw.ahahaha.. bangge jew muke bile bgtaw kat mak aku..aku yang buat..teheee.. XD siap snap gambar lagi taw. tapi tak masukkan dalam comp lagi so tak boleh upload [ malas senanyer]..tapi takper.. nanti aku masukkan..korang kena tengok roti gebu tuu.. giler best tengok dia menggebu..hehehe.. yang paling tak boleh bla kan pasal roti yang macam roti boy tuu, aku tanye la kat cekgu tuu ' roti ni ape name dia eh?' cekgu tuu tak sempat lagi nak jawab kan..yang diorang semua ckap 'roti ina...ahahahahaha'... sioot jewhh.. =,=
sebab?? korang paham la sendri.. =,= roti tuu bulat comel dan gebu.. so, aku??? renung-renungkan dan selamat beramal~

nak tawu? sayer ade bf baru(!) tapi dalam game jew arr..miahahaha aku ta serius pon.. saje gedik cakap kat sini..lol... XDD
niesa, u jgn cakap ape ape okay.. :P

dan pesanan ringkas untuk awak..awak, boleh tak sayer taknak reply msg awak, pm awak, misscal awak?? sayer tak suka la nak tengok semua tuu..sorry.. =,=

bye-bye awak~ [gedik part 2]

No comments: