Sunday, May 9, 2010

i'm really touched!

memang betul kata niesa, game tuu memang memainkan peranan dalam perasaan.. sangat menyedihkan.. i feel betrayed.. sebab semua orang pun diduga dan terduga... how can i stand but you are not??
kata-kata maaf memang sudah diungkapkan,
cuma hati ini yang masih rasa terkilan,
tapi apa lagi yang aku perlu heran?
asalkan kau bahagia hidup sedemikian...
huh.. pasal game pun aku dapat buat entry setragis ni.. huhu ni la yang dikatekan kehidupan..
ade kena mengena ke 'kerana rmai orang kena diabetes, maka gula dipasaran berkurangan?'
heh? ye, apa pulak kena mengena dengan cerita aku nie?? huh?? okay, berbalik ke topik asal, memang tak ada kena mengena pun sebenarnya.... dan aku okay sahaja, tak kisah pun okay! ahahaha.... manusia ada ego... mcm aku..lol.. kadang-kadang dapat juga la aku cover balik supaya ego aku tak tercalar [mcm sekarang].. wakakaka okay dah!! aku macam tak suka je nak cakap pasal benda macam ni.. bak kata orang 'barang dah lepas biarlah jatuh, kalu cube sambut takut makan diri nanti' teheee eyh tuu aku yang kata.. orang lain tak kata pun! ternyata sangat berbeza.. it's more like SHITS HAPPEN so, DEAL WITH IT~

well, i'm getting better from flu and stuff.. thank God.. ^__^

and i know i'm CRAPPY A LOT..deal with it too dear.. :p

today is MOTHERS DAY!
happy mothers day for every moms out there.. ^__^ God bless you for all things you sacrificed from give us birth and took care of us till now, you never give up... thank you moms!

specially for my mama and my mak.. ouh yea i got two moms whose love me every second in their life.. and i love both of them so much... deeply in love with 'em.. ^__^
mama, ina sayang mama sangat-sangat... and i really meant it... salah silap ina terguris hati mama.. sorry yer mama sayang...
mak, ina rindu sangat kat mak, ina mintak maaf sejak ina dah besar ina makin jarang balik rumah mak.. but for God sake, memang ina nak balik cuma masa terlalu cemburu dengan setiap tindakan ina.. ina sayang mak sangat -sangat..

btw, happy mothers day again.. ^__^

p/s: mak ialah mak angkat aku yang menjaga aku sejak kecil lagi..
dan demi Tuhan..mengalir air mata aku buat entry nie.. T___T

No comments: