Thursday, June 28, 2012

Lil sumthin

Assalamualaikum dan hai semua pembaca yang dah lame tak membaca kat sini.. kehkehkeh salah sape? Tuan punyer blog la ! Sebab tak update.. ishishh sape punye blog la ni hahahaha..
So for the start, rasenyer orang yg ade follow twitter tahu lah ni.. i've been selling caps, take orders for cupcake, photographer too ! Okay banyak giler keja aku buat !! Macam tak percaye je o.O tapi sikit2 lah.. rase tak mampu,aku tak buat.. rezeki ade,kita tinggal usaha je kan.. Alhamdulillah ~ rezeki Allah beri usah dipertikai.. :)
Baru la 2--3 minggu ni takde job kahkah tapi tu pon malas jugak nak update blog.. heeeee ^w^v
Other than that? Emmm takde kot, oven rosak dah hantar 3 kali pergi repair tp takde beza pon, dorang ni repair ke tak hissshhh :3 so saye buat keputusan beli oven baru, kalau kecik pon jadi la,asal ade.. agak mati kutu gak la bila oven tak bole guna ni.. mungkin kerana dah terbiasa.. hoho rindu nak buat cupcake,cake, apple pie :3 nyum2~
Aku dah plan nk biar rambut hitam kn tahun ni tapi warna yang dah ade ni banyak lagi, so aku akan gelapkan.. kita nak raya tak lama lagi.. ingat tu hahaha
Rasenyer tu je la kot sebab effect ubat batuk yang aku makan tadi dah sampai.. so till my next post, annyeongg ! :)

No comments: