Saturday, January 14, 2012

the price i have to pay !

ok title tu, title tuuuuu ! adalah untuk diri sendiri yang tanpa sedar menganiayai diri sendiri.. too complicated, i know.. mehh sini n ak citaaaa ! bak aaanngg.. HAHAHA ok  since i addicted to limau.. heeee rasenyer ramai yang dah boleh agak ape jadi kat aku.. sadis doe cite dia.. bagi yang tak dapat tangkap pulak, haha yolahh aku nak cito la ni haaa.. HAHA !
ok aku cherry berry ! dah bye *sorok muke belakang pintu*.. ok serius mood, kerana saya makan terlalu banyak limau semalam, saye dapat cherry berry.. hipotesis nyaaa !!! semakin banyak anda makan limau, semakin sakitlah perut anda ! yeaaahh 10 markah untuk hipotesis yang lengkap lalalal ( sesukehati je nookk !).. 
dah memang tak boleh masuk makanan lain dalam perut sebab makan je buang , makan je buang.. ok hipotesis??  dah2 kali ni korang buat la sendiri..ingat aku buat skema jawapan ke ape.. caaiit !  sakit perut tu datang bila saye isi perut je, tak kire lah ape pon, even hanya dengan sebiji kuih ! ini sadis, kerana makan sebiji kuih tadi aku terpaksa bawak keta macam ada orang nak bersalin dalam keta hanya sebab nak pergi toilet ! demit !
jangan risau saye masih lagi seorang pemandu yang berhemah.. lesen nak full bulan 5 ni ah ahh bahagianya rasa.. HAHA ok ! :p
takde mende dah rase ! fobia nak makan ! taknak keluar rumah !
ok dok rumah hadap toilet lah kaw sorang2 sana 
ok dah tu je, tekanan lak aku kan
ouh bytheway thanks to sayam mijah ah ahh sbb bantuan gambar yg diberikan untuk tempah kek td.. hoho
thanks kat eheeemm AWOK saye sebab ajak makan petai dan caller ringtone boboiboy yang best tu haha
ok dah
till then,
shuhsssssshhhhhhhhhhhh tummyache ! xD

No comments: