Friday, June 25, 2010

there is something,isn't it?

hello peops~


so, firstly, i am so sorry because i'm hell away from the cyber life.. my facebook, myspace or whatsoever game too.. yeah just sorry cause i really don't have much time to online.. yea even my blog, i can't do the blogwalking.. sorry bloggers.. sorry kawan..huhu find me trough phone okey? (yea, for those who already have only).. tapi tapi... yea, jangan harap reply dari sayer.. ahahaha sayer memang teramat busy yer..ex- schoolmate tuu bagai na mati kowang rindu aku yek?? yeke? lol... cian korang..nanti lah okey, aku hang out dengan korang..huhu janji la..janji nie.. :p

okay, to whoever you are,stop disturbing us..would you? macam haram je perangai yer..

we are still together,get it? sakit kan hati anda? so, berhenti la dusss..tah sape kau tah... tade keje yer? jawatan kosong tu ade banyak..pergi isi... nak kacau orang macam boleh dapat pahale je.. graaa..

just watching 'three idiot'..it's a hindi story.. best la.. funny nak mati..lol

see?? mengong tak? ahaha

okay you know? tak tahu la kenape tapi Ameer Khan dalam cerite nie,..giler comel.. macam mude remaje dan comel lagi hot..ahahaha ayat aku dah macam hape jeh.. tapi kalau korang nak tawu cerita ni macam mane..ape kate korang cari dan tengok sendiri? serius tak rugi tengok yer.. aku tengok kat astro box office je.. sebulan ni ngadap citer ni, aku sanggup..lol..memang best!

okey,out of story lol.. and btw, my boyfie call me his mashimaro.. XDD

comel kan? sebab dier takde mate? yer dussshh!!! jangan cakap macam tu okey.. aku dusshh lagi nanti.. :p dan dan tunggu lah wahai encek mashimaro, sayer akan jadikan anda buah hati number 2 sayer, sebab? number 1 Brian la... :p

thank to encek google untuk gambar~

p/s: i miss you and i love you hubby~