Sunday, January 6, 2008

Dia pernah bertakhta dihati aku...
Pernah menjadi orang penting dalam hidup aku..
Sebagai seorang kekasih yang sangat menyayangi aku..
Aku masih pasti yang dialah satu-satunya yang memahami diriku saat ini..
Malangnya aku membiarkan dia pergi..
Pergi membawa seribu azam untuk terus bersamaku lagi..
Bodohnya aku kerana biarkan dia pergi..
Bodohnya aku kerana membiarkan orang yang memahami diriku ini pergi mambawa diri...
Kini aku dapat merasa bertapa seksanya diriku tanpa kasih sayangnya..
Kerdilnya diri ini kerana kehilangan dirinya...
Tuhan, tolonglah aku tabahkan hati ini...
Aku kehilangan tempat mengadu dan berkasih...
Harapan aku semoga dia bahagia..
Moga dia tidak terseksa...



p/s: gile jiwang aq nie..
hahaha..hak cipta terpelihara..
xmo copy paste k....
oh ye,buat ni kat dlm phone actually....
time nanges kne mrh 2..lalala~!
to sumone yg btol2 pham aq...
thanx yup!!

No comments: